GitHub topics: amplify-shader-editor
JaimeCamachoDev/Water_Underwater
Sistema visual de agua y entorno submarino para URP. Incluye efectos inmersivos ideales para escenas acuáticas o VR.
Language: C# - Size: 1.5 MB - Last synced at: 4 days ago - Pushed at: 4 days ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/Bubbles
Sistema de burbujas animadas desde Houdini y empaquetadas mediante VFX Toolbox. Ideal para simular efectos de burbujeo.
Language: C# - Size: 0 Bytes - Last synced at: 7 days ago - Pushed at: 7 days ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/VR_Demo
Proyecto base para experiencias VR en Quest 3
Language: C# - Size: 1.52 MB - Last synced at: 15 days ago - Pushed at: 15 days ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/Blood
Efectos visuales de sangre: salpicaduras, manchas y partículas para impactos y escenas sangrientas
Language: C# - Size: 1.5 MB - Last synced at: 25 days ago - Pushed at: 25 days ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/GhostAvatar
Shader semitransparente con diferentes render passes, ideal para representar Avatares en VR.
Language: C# - Size: 15.5 MB - Last synced at: 26 days ago - Pushed at: 27 days ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/AnimusFloor
Entorno tipo Animus para VR, usado como transición o zona segura fuera del área de juego.
Language: C# - Size: 20.9 MB - Last synced at: about 1 month ago - Pushed at: about 1 month ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/Proyector
Efecto de proyector con dispersión luminosa. Simula un haz de luz intenso, ideal para escenas teatrales o ciencia ficcion.
Language: C# - Size: 1.5 MB - Last synced at: about 1 month ago - Pushed at: about 1 month ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/Outline
Efecto de contorno para objetos 3D. Genera bordes visibles, ideal para resaltar elementos interactivos o lograr un estilo toon/cómic.
Language: C# - Size: 1.5 MB - Last synced at: about 1 month ago - Pushed at: about 1 month ago - Stars: 0 - Forks: 0

JaimeCamachoDev/holoooo
fsdñfklsdñf
Language: C# - Size: 1.5 MB - Last synced at: about 1 month ago - Pushed at: about 1 month ago - Stars: 0 - Forks: 0

gkjohnson/unity-dithered-transparency-shader
Unity material and shader for applying clipped, dithered transparency
Language: ShaderLab - Size: 2.23 MB - Last synced at: about 1 month ago - Pushed at: over 4 years ago - Stars: 311 - Forks: 30

Nestorboy/ASE-Color-Debug
A custom Amplify Shader Editor feature which enables the ability to display the color values of a given pixel from a node preview.
Language: C# - Size: 372 KB - Last synced at: about 2 months ago - Pushed at: 11 months ago - Stars: 12 - Forks: 2

rodellison/SnowScene-ASE
A Unity3D project, utilizing Amplify Shader Editor to recreate a ground Snow Shader as originally created by MinionsArt
Language: ShaderLab - Size: 43.7 MB - Last synced at: over 2 years ago - Pushed at: over 4 years ago - Stars: 19 - Forks: 2

rodellison/LWRP-ASE-Flag
A Unity3D LWRP project using Amplify Shader Editor to create vertex animated Flag.
Language: ShaderLab - Size: 919 KB - Last synced at: over 2 years ago - Pushed at: about 6 years ago - Stars: 2 - Forks: 1
